לחברה מובילה בתחום התיירות דרושה עוזרת אישית למנהלת מכירות. התפקיד כולל תמיכה יומיומית בניהול משימות מקצועיות ואדמיניסטרטיביות, הוצאת דוחות וניתוח נתונים, תוך שימוש נרחב באקסל/
המועמד/ת המתאים/ה ידרוש/תדרוש חשיבה לוגית ויכולת תפעולית גבוהה.
הגדרת תפקיד:
– הפקת דוחות וניתוח נתונים: עזרה בהפקת דוחות מכירות וניתוח נתונים באמצעות אקסל, כולל עבודה עם טבלאות, גרפים, פונקציות מתקדמות וניתוח מגמות.
– תמיכה במערכת המכירות: עזרה בהכנת חומרים מקצועיים, הצעות מחיר, מצגות, ומעקב אחרי ביצועים
– מעקב אחר מכירות : ניהול ובקרה על ביצועי מכירות, צפי מכירות ועמידה ביעדים.
דרישות התפקיד:
– יכולות אקסל גבוהות: שליטה מצוינת באקסל, כולל פונקציות מתקדמות (VLOOKUP, PIVOT, > > נוסחאות מורכבות, גרפים ועוד).
– חשיבה לוגית ויכולת ניתוח נתונים: יכולת ניתוח נתונים בצורה מעמיקה והסקת מסקנות על בסיסם.
– יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת לנהל מספר משימות בו זמנית, תוך עמידה ביעדים וזמנים קצובים.
– תשומת לב לפרטים וארגון: יכולת גבוהה בארגון, תיאום ומעקב אחרי משימות.
– כישורים בינאישיים טובים
– יתרון להיכרות עם תחום המכירות והבנת מושגי בסיס כמו דוחות מכירה, ניתוח ביצועים ומדדים.